Salim Kadıbeşegil

Stratejik İletişim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil, Kurumsal İtibar Yönetimi kavramının ülkemizde tanınması ve yer etmesine öncülük etti. Kadıbeşegil düzenli olarak aylık Brandmap ve Türkiye Etik ve İtibar Derneği’nin dönemsel yayını IN dergisine makaleler yazmaktadır.

Salim Kadıbeşegil ICCO (Uluslararası İletişim Danışmanlığı Şirketleri Birliği) Türkiye oluşumu İDA tarafından mesleğe olan katkıları nedeniyle Mart 2017’de Şeref Kürsüsü ile onurlandırılmıştır. Çalışmaları ve kitaplarına yerli ve yabancı 200’den fazla bilimsel çalışmada atıfta bulunulmuştur.

Salim Kadıbeşegil’in iletişim alanındaki 45 yıllık birikimi içinde yayımlanmış on kitabı bulunuyor:

  • Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri, 1986”
  • Halkla İlişkiler Reçeteleri, 1992”
  • Halkla İlişkilere Nereden Başlamalı?, 1997”
  • Kriz Geliyorum Der, 2002”
  • İtibar Yönetimi, 2006”
  • Şimdi Stratejik İletişim Zamanı, 2009”
  • “Oyun Bitti, 2012” (Fütüristler Derneği tarafından 2020 yılında “En İyi Yerli Fütürist Kitap Sıralamasında Birinci sırada yer aldı)
  • “Ya Kuşlar Rüzgâr Güllerine Çarparsa!”2015 (Blog yazıları derlemesi)
  • İtibar Yönetimi”, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Yüksek Okulu Ders Kitabı 2016
  • “Patronlar, CEO’lar ve Üst Düzey Yöneticiler için KURUMSAL DERSLER, 2019″

Kadıbeşegil, “Kurumsal İtibar Yönetimi, Kriz iletişimi yönetimi, Stratejik İletişim Planlaması, Kurumsal Sosyal Sorumluluk” konularında workshop ve seminerler vermekte, profesyonel konuşmalar yapmakta. 2014 yılına kadar Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde Global Kurumsal İletişim ve Liderlik Yönetimi  dersleri verdi. Kadıbeşegil RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucusu ve Danışma Kurulu Üyesidir. İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesinde Yüksek Lisans dersleri vermektedir.