Türkiye’nin farklı sektörlerinin önde gelen şirketlerinde 23 yılı aşkın tecrübesi bulunan Nurçin Koçoğlu, Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden mezun olmasını takiben Paris’te yer alan Grenoble Ecole de Management Üniversitesi’nde “Dijital İş Stratejisi” yüksek lisansını tamamladı. Koçoğlu, profesyonel kariyerine Mercedes-Benz Türk’te başladıktan sonra Turkcell’e geçiş yaptı ve burada 7 yıl boyunca Pazarlama fonksiyonunun farklı birimlerinde yöneticilik görevinde bulundu. Ardından Hepsiburada’da Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü ve İcra Kurulu Üyeliği görevini üstlendi. Daha sonra aynı unvanla MediaMarkt bünyesinde yer alan Nurçin Koçoğlu, şirketin marka ve multichannel dönüşümünde görev aldı. 2015 yılında Kurumsal Pazarlama İletişimi Direktörü olarak Türk Telekom, Avea, TTNet marka birleşmesi sırasında Türk Telekom’da görev alan Koçoğlu, 2017 yılında Türkiye’de ve Katar’da kurulan iki danışmanlık şirketinin de kurucu ortağı oldu. Temmuz 2020’de Boyner Büyük Mağazacılık ailesine katılan Koçoğlu Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı olarak Boyner’in omnichannel kanallarının ve Morhipo’nun tüm pazarlama fonksiyonları, müşteri analitiği ve deneyimi, marka yönetimi ve kurumsal iletişim fonksiyonlarının yönetilmesine liderlik yapıyor. Nurçin Koçoğlu, Fortune Türkiye Dergisi’nin sektör uzmanları ve akademisyenlerden oluşan Araştırma Danışma Kurulu’nun belirlediği “En Etkin 50 CMO” listesinde ve Pazarlamasyon tarafından düzenlenen The Hammers Awards Marketing Meetup içerisinde de Türkiye’nin en başarılı 20 CMO’su arasında yer alıyor.