Monthly Archives: Kasım 2018

REPMAN  FORUM 2022’de  halkın iklim krizi konusunda şirketlerden neler beklediğinin irdelendiği RESPECT 2022 araştırmasının çarpıcı sonuçları da açıklandı. RepMan’ın stratejik iş ortağı ZENNA tarafından, Kanaat önderleri ile 30 görüşme ve Türkiye halk genelini temsilen 18 yaş üstü 800 kişi ile olmak üzere gerçekleştirilen araştırmanın özet raporunu ekte inceleyebilirsiniz. RepMan Forum 2022-Respect Arastirma Sunumu
More
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi’nin bu yılın ikinci etkinliği İklim Krizi ve İletişim Stratejileri paneli 16 Mayıs 2022 tarihinde çevrimiçi gerçekleştirildi. REPMAN FORUM 2022 tartışmalarının ışığında şirketler hangi iletişim alanlarına öncelik vermeli? İletişim stratejilerinin önündeki engeller neler? Kurum içi iletişim bu dönemde bir adım öne mi çıkıyor? CEO’ların rol model kimliklerinde neleri görmek istiyoruz? Sivil toplum kuruluları...
More